fbpx

תהליך אישי

טיפול אחד על אחד

קורה שמציף אותך מתח בלי לדעת איך להתמודד איתו
מחשבות טורדניות או כאב ריגשי שלא עוזב אותך?

אני מזמינה אותך לטיפול אישי בו נעבור תהליך מדיטטיבי מרתק שדרכו משתחררים מחסימות, רגשות מכאיבים ומתחים.

זהו תהליך טרנספורמטיבי קסום שהופך כל כאב לשחרור ויוצר חיבור מחודש לעצמה הפנימית שקיימת בך, חיבור מחודש לעצמך.

התהליך מעורר בך תובנות ודרכי פעולה למען חיים חדשים של רוגע, ביטחון, אהבה וסיפוק.

אני עובדת עם מספר שיטות:
מיינדפולנס לפיתוח מודעות לרגע הזה.
שיטת העבודה לשיחרור מאמונות ותפיסות מגבילות
ו
שיטת ההרחבה שיטה רוחנית טרנספורמטיבית לעיבוד רגשי ושחרור מהטבעות שמנהלות חיינו.

 

מה קורה במפגש?
נשב למדיטציה נשחרר תפיסות ואמונות שמייצרים בנו כאב.
נעבד רבדים שליליים במערכת הרגשית ונשחרר אותם באמצעות כוח התודעה והתבונה. 
ניפתח לחכמה ועוצמה פנימית שיאפשרו להבנות חדשות ודרכי פעולה לחיים רגועים וקלים יותר.

מטרות התהליך: 
לפתח נוכחות, חמלה וחכמה
ללמוד כיצד להתמודד עם רגשות שליליים
לשחרר תפיסות, הטבעות וטראומות שטמונות עמוק בתודעה ומעכירות את איכות חיינו. 

זהו תהליך מעמיק שמאפשר לך לקחת שליטה ואחריות בכל הרבדים בחייך

מעניק לך שקט נפשי ורוגע פנימי

מפתח ביטחון עצמי ושלמות גופנית

משחרר מטראומות,רגשות מכאיבים ודפוסי התנהגות מזיקים

פותח בך חופש פנימי להגשמה עצמית

יוצר קירבה והבנה בכל מערכות היחסים שלך

מפתח בך קשר בריא עם עצמך וגופך

זהו תהליך מעמיק שמאפשר לך לקחת שליטה ואחריות בכל הרבדים בחייך

מעניק לך שקט נפשי ורוגע פנימי

מפתח ביטחון עצמי ושלמות גופנית

משחרר מטראומות,רגשות מכאיבים ודפוסי התנהגות מזיקים

פותח בך חופש פנימי להגשמה עצמית

יוצר קירבה והבנה בכל מערכות היחסים שלך

מפתח בך קשר בריא עם עצמך וגופך

מטופלים מספרים

אני לא זוכרת במדויק מתי פגשתי לראשונה ברויטל אבל זה היה באחת מהרשתות החברתיות....מודעה שהלב שלי נמשך אליה... קוראים לי שנון ואני מאמנת כושר שלתקופה לא מבוטלת החלטתי לעזוב את הספורט ולחפש את הקשר שלי לעולם הפנימי. (לא הבנתי שאני כבר שם... בספורט) הנשמה בקשה יותר ברור...יותר מדוייק... וכך נולד המפגש עם רויטל. שלימים הפך לעוגן חזק ומציאת המקום והחיבור שהנשמה שלי בקשה אותו יחד עם הספורט. אני מודה לך רויטל על: הקשבה בלתי נגמרת. על רכות,נדיבות,נתינה. על גילוי עבורי את עולם התודעה המיינדפולנס והחמלה. את ההבנה דרך חוויה של עולם הרגשות/מחשבות/תחושות. בצורה אפקטיבית והשפעתית על חיי. מודה לך על מדיטציות פרטניות מרפאות שעשינו יחד - אלו היו גולת הכותרת עבורי וממליצה לכל אחד/ת לעשות סשן שכזה איתך. הבהירות השקט האור ההבנה השלווה הקבלה שעלתה בי מהכניסה למדיטציה,השהייה ביחד עם ההדרכה וההובלה שלך,גילתה לי את האני האמיתי שלי ואפשרה לי להוציא אותו לעולם באהבה שמחה ובטחון מלא. יום למחרת חוויתי קבלה של אהבה בלתי נגמרת מעצמי ומהעולם כולו. אלו רגעים של מתיקות בלתי נשכחים מהחיים. אז תודה על כל הדרך הזו שרק מתפתחת ומשתפרת ומתגלה בצורות נוספות ואהובות. הדבר הכי מהמם שקורה ממציאת האני והטוב שבו זה הרצון לעשות איתו טוב לאחרים. מאחלת לכל מי שמעוניין . תהליך כזה מקסים של אהבה עצמית וממנה אהבה ושמחה לעולם ולחיים עצמם. הכל במרחק של רצון פנימי ומשאלת לב שיהיה בהצלחה.....שנון
שנון
"רויטל, המפגשים איתך באמת שינו את חיי וכמו שסיפרתי לך יש לזה אפילו מעין ripple effect שמשפיע הלאה על עוד אנשים בסביבה שלי. המשהו המיוחד שבך גרם לי לסמוך עליך, להתעלות מעל הסרקזם וללכת על זה. אמרת ובצדק שיש עכשיו פתרון לכל דבר - זו באמת ההרגשה. חיכיתי לו כדי להיפטר מההתקפים הזועמים והמרושעים שלי - וזה באמת הפתרון. ידעתי שזה פתיר, ידעתי שזה לא כורח המציאות, לא הבנתי למה זה קורה לי, ורק חיכיתי להסבר ולשיטה - שאת הענקת לי בחכמה ומסירות רבה( וכמו שראית אני לא מאמינה ומקשיבה לכל אחד). ברור לי שככל שאתרגל הכעסים ייעלמו, הצורך לפגוע כשאני כועסת יעלם, יותר ויותר. שוב תודה תודה תודה על המתנה הזו."
"הגעתי לרויטל בצורך עז בעזרה - יצאתי ממנה עם חיים חדשים/ הבעיות שעמן הגעתי לרויטל ליוו אותי במשך שנים - ללא פתרון. עד עכשיו אני נדהם ממה שגיליתי על עצמי במפגש אחד. אני ממשיך ליישם מדי יום את השינוי בגישה ובדפוסי החשיבה השליליים שעליהם דיברנו במפגש שלנו ואני מוצא את עצמי מאושר יותר וחי יותר ויותר את החיים שהייתי רוצה לחיות. אני ממליץ בחום לכל מי שמתלבט האם לפנות לקבל עזרה בתחום מסוים בחייו - שלא יוותר לעצמו ויגיע לרויטל - זה יהיה שווה כל רגע."
"ישבה עליי איזו מחלוקת עם קולגה ברמה שלא יכולתי להתרכז בעבודה, מצאתי את עצמי נהיית יותר ויותר עצבנית ומתוחה, היחסים ביננו הלכו והתרחקו והארוע הזה העיב על היומיום שלי לאורך שבועות. אני מתרגלת יוגה אצל רויטל ובשיחה חברית ביננו שיתפתי אותה והיא הזמינה אותי לסשן תרגול מיינדפולנס אחת-על-אחת בתום שעה וחצי כאילו הוסר מעליי משא כבד ויכולתי לחזור לחשוב בבהירות והעיקר חזרה אליי שלוות הנפש הופעתי מכמה מהר ויעיל היתה השיחה וכלי החשיבה שנשאר איתי הוא נכס מפה והלאה מאוד מאוד ממליצה"
“את רויטל פגשתי בנקודה בחיים שהייתי מוכנה לשבור הכל. אחרי לידה ראשונה, עייפה, עצבנית ואבודה. התחלתי ללמוד אצלה יוגה. השיעורים אפשרו לי זמן לחקור את עצמי עם עצמי, בלי שיפוט. באחד מהשיעורים ניגשתי לרויטל ושאלתי אותה איך אפשר להעביר את אותה הרגשה ליום יום. נפגשנו למפגש ראשון שגרם לי לפקוח עיניים ולפתוח את הלב, לראות את המצב החדש שלי באור אחר, בזווית אחרת. כל מפגש התמודדנו יחד עם מחסום נקודתי או אמונה עקשנית שקשה היה לי להשתחרר ממנה. רויטל ליוותה אותי בתהליך עבודה יוצא דופן שכמותו לא חוויתי מעולם. היא עזרה לי להשתחרר מהמחשבות שחסמו לי את הראייה. כל מפגש איתה גרם לי להסתכל על עצמי ועל הסובבים אותי בעין אחרת. היא מורה לחיים. לא שופטת אף פעם, דבר לא נראה לה חשוב יותר או פחות והיא מקבלת בהבנה כל תחושה או הרגשה. היכולת שלה להכיל מדהימה בעיני, לא פגשתי אדם מלא אנרגיה, סבלנות ואהבה כמוה. היא שינתה לי את ההתבוננות על המצבים השונים בחיים, טובים או רעים. היום אני מסוגלת להסתכל על האמהות שלי, הזוגיות שלי ועל עצמי ולנסות לקבל את הדברים בלי ביקורת. אנחנו נפגשות קבוע פעם בשבועיים למפגש קסום שאני כל פעם יוצאת ממנו עם בטחון ותובנות חדשות.”
רעות לינקר
“שנים הרגשתי שאני מאבדת שליטה ולא יודעת איך לעצור. מתרגזת, מתרתחת, נעלבת, לוקחת הכל קשה, ונדהמת מהתנהגותם של אחרים. “איך הוא מדבר? איך היא עשתה לי את זה? איך העיזו לעקוף אותי ככה? חוצפן!…” תמיד ידעתי שיש דרך החוצה ולא מצאתי אותה. ראיתי שאחרים לא מתנהגים כמוני, והייתי מתוסכלת. עם כל המחשבה וכל הניסיון לפענח מאיפה נובע הכעס והזעם וכיצד להיפטר ממנו – פשוט נכשלתי פעם אחר פעם. ניסיתי להתאפק, ניסיתי לספור עד עשר, אבל אפילו כשהיה לי קול בראש שאומר “זה לא באמת כזה חשוב – למה את כל כך רותחת?” לא הצלחתי להפסיק את המחשבות ואת ההתנהגות. כמובן שההתנהגות הזו פגעה בקרובים אלי, וגם בי. כעסתי על עצמי שאני כל כך כועסת. בתהליך שעברתי עם רויטל קרה שינוי – לא נגענו ישירות בכעס, או בהתפרצות – אלא טיפלנו בהתנגדות הבסיסית למציאות שגורמת להם. איתרנו את המחשבות המכאיבות, פגשנו אותן בסלחנות, ומצאנו להן אלטרנטיבות מציאותיות לא פחות. כאלה שאפשר לחיות איתן. לנשום איתן. ולאהוב ולהבין את האחר – למעני. בלי לשים לב – ובמהירות מפתיעה, הלכו ונעלמו הדברים לכעוס בגללם. הלכו ונעלמו הדברים להיעלב בגללם. הריבים פתאום מסתיימים לפני שהתחילו. אפילו בכביש אני צופרת פחות. וככה הפכתי פנויה לטפל בדברים ולא הייתי עסוקה רק בלהתרגז על הכל. כל קשר שהתרנו – למעשה התיר עשרות אחרים. רויטל הובילה אותי יד ביד, בחברות ובסובלנות אין קץ, לאורך התהליך המופלא הזה. הודות לכלים שקיבלתי מרויטל, אני יכולה לעשות את “העבודה” בעצמי ולאפשר למחשבות שליליות לשחרר אותי מהן. אני ממליצה לכל אחד ואחת להעניק לעצמו את המפגשים האלה ולמצוא את הדרך לתבונה שיש בכל אחד מאיתנו בהנחייתה מלאת התובנה וההבנה של רויטל. בברכת חיים מאושרים, ד.ה.”
ד.ה.

עלות המפגשים

אורך מפגש הוא כשעה ורבע.
מפגש אחד:

350 ש"ח בלבד.
עלות של תהליך של 6 מפגשים
1920 ש"ח.

היי
נעים להכיר

שמי רויטל לירון, אדם שרוצה לחיות טוב, באושר באהבה שמחה ושלווה, כמו כולם. רוצה חופש והגשמה. 

כבר מילדות חיפשתי את ההרגשה הזו מבלי לדעת, וזו הפכה להיות המשאלה שלי.  
זה התחיל עם הגוף דרך כושר ותזונה, שבסופו של דבר הובילו אותי למפגש עם היוגה.  
תרגול היוגה העניק לי שמחת חיים ושלווה ויכולתי לחוות את השפעתו הגדולה על הגוף והתודעה.

התעוררה בי השאלה איך ניתן לחוות את ה"יוגה" בחיי היום יום שלי, בעיקר ברגעים קשים, כשהדברים לא קורים כמו שאני רוצה.

התשובה הגיעה דרך לימודי בודהיזם, מיינדפולנס, תרגולי מדיטציה וחקירה שונים. עם הזמן הבנתי שחוויית חיינו היא מצב התודעה. 
השלווה, השמחה, החכמה והאהבה נובעים מתודעה ערה, פתוחה וחומלת.
התוודעתי לסוד הגדול – גם את התודעה ניתן לאמן. 
זה מה שאני מלמדת היום, להיפתח לחיים שלווים, חיוניים ומסופקים דרך אימון הגוף והתודעה.
 

הסדנאות והחופשות שלי

ריטריט יוגה
בעין גדי, ים המלח

11-13 לאפריל 2024

טיולי יוגה ואופניים
בחו"ל

2024

טיול יוגה והליכה
בשוויץ

4-8 ליולי 2024

לקבלת שיעורי יוגה +
ומדיטציית מיינדפולנס ללא עלות

מלאו פרטים וקבלו גישה

שלב ראשון הסתיים 50%

תודה רבה לך על ההרשמה!
הצעות לחופשות נוספות נמצאות אצלך בתיבת המייל.
אם אינך רואה,
 היא כניראה בתיקיית קידומי מכירות / ספאם.
יש לגרור את המייל לתיבה הראשית ולהתחיל ליהנות!

תודה רבה לך על ההרשמה!
שיעורי היוגה והמדיטציה נמצאים אצלך בתיבת המייל. 
אם אינך רואה,
 הם כניראה בתיקיית קידומי מכירות / ספאם.
יש לגרור את המייל לתיבה הראשית ולהתחיל ליהנות!